مدیران ارشد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در پیامی اظهار داشتند: بی‌شک صهیونیست‌ها با اقدامات غیرقابل بخشش خود و ترور رهبران مقاومت همچون «اسماعیل هنیه» و «سید حسن نصرالله» نه تنها خللی در مسیر سعادتمندانه مقاومت ایجاد نخواهند کرد، بلکه گام‌به‌گام به مرگ و نیستی خود نزدیک‌تر خواهند شد.

پیام تسلیت مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در پی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان «سید حسن نصرالله»

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل به همراه اعضای هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در پی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان «سید حسن نصرالله» پیام تسلیت صادر کردند.
در این پیام آمده است:
«خبر شهادت مجاهد نستوه راه حق «سید حسن نصرالله» داغی بر دل همه شیعیان و آزادگان گذاشت. او که بیش از سه دهه دبیر کل حزب‌الله لبنان بود و در خط مقدم مقاومت در برابر رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیست، راهبری مبارزه با این رژیم را در آن منطقه بر عهده داشت. عالم وارسته‌ای که خود را سرباز ولی امر مسلمین جهان، مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) می‌دانست و در مسیر ترسیم شده ایشان برای مبارزه با جنایتکاران صهیونیست گام برمی‌داشت.
بی‌شک با شهادت وی، جنبش مقاومت از حرکت متوقف نخواهد شد و بلکه خون وی چراغ راه همه آزادی‌خواهان و جویندگان راه حق خواهد بود. ای بسا که با شهادت این عالم مجاهد، مسلمانان عالم با وحدت مضاعف خود، کار رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی را برای همیشه یک‌سره کرده و منطقه را از شر این موجود خبیث پاک کنند. 
چنان که مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) فرمودند: «بر همه‌ مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستند و در رویارویی با رژیم غاصب و ظالم و خبیث آن را یاری کنند.»
بی‌شک صهیونیست‌ها با اقدامات غیرقابل بخشش خود و ترور برخی از رهبران مقاومت همچون «اسماعیل هنیه» و «سید حسن نصرالله» نه تنها خللی در مسیر سعادتمندانه مقاومت ایجاد نخواهند کرد، بلکه گام‌به‌گام به مرگ و نیستی خود نزدیک‌تر خواهند شد.
یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اسْتَعِینُوا بِالصَّبْرِ وَ الصَّلاةِ إِنَّ اللَّهَ مَعَ الصَّابِرِینَ‌».

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

پربازدیدترین یادداشت

پربازدیدترین ها